Pages

Tuesday, January 25, 2011

Remaja Berpeleseran ;)

Assalamualaikum ;)

hye bloggers :D, what are you doing right now?? sleeping?? drawing?? singing?? or buat TAIK GIGI?? haha..sorry la wei aku terpengotor..=p..biasa la budak2 tak de kerja sbb tu duk mengarut tak tentu hala..apa yang aku nak cite ek?? ahhh...aku nak cite pasal remaja berpeleseran..dengar tajuk entry mcm teruk giler bunyi..bunyi mcm dlam METRO pun ada jugak..haha..tak la aku bukan nak cite pasal remaja zaman sekarang yang banyak habis duit mak bapak berpeleseran kat luar tu..ini hari aku nak cite pasal remaja aka kawan aku @ KAMI..

berita selanjutnya, minggu lepas aku ngan KAMI ni pergi la keluar berpeleseran kat luar..kami bukan berpeleseran mcm budak sekolah zaman la..kami ni berpeleseran secara positive..hehe..biasa berfikiran bijak..korang bagaimana?? [ayat mcm nak minta pelempang]..haha..kami semua dah habis sekolah..SPM tahun lepas..tahun ni tengah tunggu result..masa kami berpeleseran tu..korang nak tau kat mana kami keluar?? kami keluar pegi GERAI LAKSA. Korang nak tau mmg besh la..kedai tu masa kami semua sekolah kitaorang slalu singgah kt gerai tu..time balik sekolah je mesti singgah..MESTI PUNYA..korang nak tengok tak laksa di gerai tu??

TAAARRRAAAA!!!

ni la laksa kat gerai tu..walaupun biasa tapi sedap la untuk dimakan oleh manusia..korang try la..kalo nak print gambar ni dan makan..hahaha...

boleh tahan kan laksa kat gerai tu?? aku makan laksa tu hidup sampai sekarang..apa maksud aku dengan statement tu?? maksud aku LAKSA TU BEBAS 100% DARIPADA RACUN ATAUPUN UBAT PELALI..kalau mak cik kat gerai tu tau laksa dia masuk internet pasti dia syok..heboh satu kampong..hahaha...

okey la orang nak tengok pic2 remaja berpeleseran ni..mesti nak kan...sapa nak angkat tangan!!! gambar2 yang aku tayangkan ni adalah gambar yang raw..tiada manipulasi!!! korang dipersilakan untuk melayannya..haha..

berbaju putih gading ialah SOMETHING SERENADE ME, berbaju merah tak meletop tu alip aka pocong, berbaju hitam itu menawan ialah adinda sri intan manakala yang berbaju biru BOOMM tu wanaLAND..amacam ada beran??


haaa..yang ni pulak gambar pakat tak mau tayang muka..tapi aku rasa yg pakai selendang kaler hitam tu nmpk muka la..haha..


masa ni diorang masing2 meluahkan perasaan..ada yang muka masam mencuka, muka senyoyong, muka pelik dan muka alahai renyeh sakan..HAHA..


yang ni muka gaya mcm nak kena hukum..haha..pakai sedih..huhu.. ='(


haa..macam tu la gelagat remaja berpeleseran secara positive..diorang mmg mcm tu tapi diaorang la yg bnyak mewarnai kehidupan aku..hehe..gmbr aku tak de..sorry ok..hehe..aku pun remaja berpeleseran secara positive jugak..haha..terima kasih kepada diorang kerana banyk bg idea untuk aku tulis entry kali ni..haha..

p/s: adik2 jangan ikut aktiviti begini..haha..kerana anda masih lagi di bangku sekolah..mereka yang terdapat di dalam gambar ni adalah yang sudah menamatkan pengajian di peringkat menengah..dan diorang jugak telah dewasa..ingat adik2 jangan tiru ya.. =D

till then,

bye / chalo.. =p



THANKS DAUN KELADI FOR READING :)

2 candidates in class:

Bay said...

Wow! Very interesting blog you had here! Wish to connect with you on Google Friend Connect! Cheers! =) (http://whimsicalss.blogspot.com/)

Farid Hann said...

thanks Bay.. =D
as you wished you can connect with me on Google Friend Connect :)

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
::JUMPA LAGI a.k.a SEE YOU AGAIN::