Lilypie Kids Birthday tickers

Pages

Monday, December 13, 2010

wei umat manusia SPM dah habis!!!

Amacam dengan school holiday ni??? best ke tak??? wei aku kat sini best gilerrrrr...haha..mau tak best nak ambik lesen gitu..lepas ni bleh la aku terbang jauh lagi..makin jauh.. =D.. lepas habis buat lesen aku nak keja part time jap..masa ada masa nak jugak aku cari experience keja..kalo sempat la..ok, berbalik dari cerita kita kembali..macam dekat title di atas "WEI UMAT MANUSIA SPM DAH HABIS!!!" tentu korang dah tau apa kan??? jawapannya SPM dh habis la..haha..sbb tu aku bleh ambik lesen tu..mmg melompat keriangan la aku..sbb tu aku kata best cuti tahun ni..haha.. =DD..semua paper aku selesai..Alhamdulilllah..

spm dah habis..so, kita enjoy!!!


aku harap dapat la A+ banyak sikit..boleh la aku angan2 mabuk kepayang.. =p..bila lagi nk angan2 kan..dalam hidup ni kena la angan2 sikit..aku dh penat dah belajar..aku dh all out habis hrp2 dapat macam pic kat bawah ni..buat masa sekarang aku hanya boleh berdoa dan bertawakal..harap2 dapat..amin..

A+!!! i'm waiting for you..what you waiting for???

THANKS DAUN KELADI FOR READING :)

0 candidates in class:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
::JUMPA LAGI a.k.a SEE YOU AGAIN::