Lilypie Kids Birthday tickers

Pages

Wednesday, December 22, 2010

L♥VE


-HANSTULISLOVE-


Ok hari ni aku nak bercerita tentang love = cinta..memang tak dapat disangkal lagi cinta akan berputik dalam diri setiap individu yang bergelar manusia ni..bagi sesetengah individu yang kemaruk sangat tentang cinta ni sanggup melakukan apa saja..demi cinta la katakan..contohnya macam dialog ni.. "tanpa cinta hidup tak akan sempurna"..wah-wah..memang layan la kan.. ni blogger boy and blogger girl korang pun macam tu jugak kan??? baik ngaku je la..*macam ugut plak aku ni* ..hehe..aku tak macam tu la sis and bro aku suka more to single..acece..okey sebelum aku merepek panjang lebar lagi..mai aku nak terangkan sikit tentang cinta ni..jom ikut aku!!

CINTA.. Cinta bererti jika kita benar-benar mencintai seseorang kita tidak akan pernah berhenti memikirkan tentang mereka walaupun sesaat dan merasakan dialah segalanya.selain itu,Cinta adalah perasaan yang tak dapat dilihat dan di jelaskan tapi boleh dirasai dan jika kita benar benar menyintainya, kita sanggup mati untuk mereka. Cinta adalah segalanya.cinta hadir tanpa diundang..keikhlasan rasa cinta membangkitkan seribu kekuatan dalam jiwa dan diri kita. kerana cinta itu memberi sejuta rasa, tidak keterlaluan jika aku katakan cinta itu anugerah yang tidak terhingga. malah, Cinta membuatkan kita merasa bahagia dan selesa bila bersamanya dan kita boleh menjadi diri kita sendiri, tak perlu make up, tidak perlu pakaian mewah semasa dengannya dan dia sentiasa merasakan kita adalah satu satunya insan yang dia sayangi.

ha..macam tu la erti cinta..korang terima tak??? pandai-pandai la buat teladan..hehe..cinta yang kita cari & yang datang dengan sendiri tu adalah cinta yang kita inginkan dari dasar hati..kalau kita tak mahu dengan cinta itu lebih baik jangan terimanya..biarkan ia berlalu pergi..jangan paksa diri jika korang tidak bersedia lagi menerima cinta dalam diri..ni satu lagi bila kita dah mula bercinta timbul la puisi, sajak tentang cinta..yang pelik tu banyak idea pulak tu nak tulis apa..bila cikgu suruh buat karangan hampeh..sebagai contoh ni dia..hayati la..

baca tau..kalau korang nak salin pun boleh..dipersilakan..hehe..macam ni la ayat bila orang mabuk cinta..siap tulis bahasa mat or mak salleh lagi.haha..layan..mesti cair punya awek kalau dapat macam ni..giler siot..haha..sebelum korang nak bercinta dengan seseorang cinta la dulu dengan Allah..ibu bapa..pastu cintai lah keluarga..kawan-kawan dan terakhir barulah cintai kekasih.. =D..jangan teburu-buru mencintai dan dicintai..minta lah izin dan redha-Nya..Insyaallah mendapat keberkatan..Amin..

JANGANLAH MENJADI MANGS CINTA..INGAT DIRI KITA ADALAH UNTUK SESEORANG YANG BAKAL MILIK KITA SELAMANYA..JANGAN MUDAH TERPEDAYA..

mangsa cinta sebegini akan menyusahkan diri dan keluarga..JANGAN TIRU AKSI INI DI RUMAH..INGAT!!!!


akhirilah cinta korang dengan perkahwinan yang grand..perkahwinan yang kekal abadi selamanya dihati..




THANKS DAUN KELADI FOR READING :)

0 candidates in class:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
::JUMPA LAGI a.k.a SEE YOU AGAIN::