Lilypie Kids Birthday tickers

Pages

Sunday, December 26, 2010

Banner Blog Baru, tapi baru nak update


hi blogger boy and blogger girl!!

apa yang korang buat hari-hari sebelum ni??? mesti happy kan sekarang ni..[wah2 ayat macam aku ni tak happy je]..hari tu aku ada la buat banner untuk blog ni..tapi baru buat satu je..tu pn aku buat sendiri la..tak da orang nak buat untuk aku..biasa la budak bujang..hehe..never mind aku ni bujang ke duda ke ape ke..janji aku boleh buat apa yang orang lain boleh buat..hahaha..[gelak dengan megah]..okey, aku rasa aku dah melalut banyak ni..kembali dari apa yang tertulis bagi entry ni..sebelum aku nk bercerita panjang lagi pasal entry ni baik aku tunjuk dulu banner dia..taaaaarrrrraaaaa!!!! surprise!!!

click this picture to enlarge it..

nampak2..kalau tak nampak alamatnya dah sampai waktunya..hehe..korang suka tak?? kalau suka credit la untuk aku dengan korang semua.. =D..ni la banner pertama aku..banner ni sekarang aku guna untuk blog interface aku..sekarang ni mai aku nak cerita serba sedikit tentang banner ni..first, kenapa 'blog tanpa diriku'..jawapan dia sebab suka hati aku la nak guna apa pn sebagai nama blog aku..haha..betoi tak???..tak la maksud dia blog ni mesti kena ada aku kalau tak de aku alamat dia tak bernyawa la blog ni..dan yang paling penting outdated la blog ni..haha..bla outdated tak best la..

second, kenapa aku letak gambar orang kat situ?? jawapan dia sebab aku nak kata aku ni orang la..kalau aku tak beruang ke apa ke nanti blogger ingat aku ni haiwan..haha..lagi pun sesuai dengan nama blog aku..lagi satu kenapa aku guna description blog aku macam tu??? jawapannya cuma description tu ja yang ada dalam kepala otak aku ju masa tu..hehe..tiba2 je idea keluar macam tu..so aku tulis macam tu je la..korang ok kan?? ni aku tulis untuk korang.. " kau takkan hidup dan tak mempunyai isi serta takkan menarik mata si follow'..bagus tak??? bagus punya..[angkat bakul sendiri]..haha..

third, kenapa aku guna warna purple dekat nama blog aku tu?? jawapannya, aku nak bagi matching warna baju aku tu dengan warna tulisan tu..haha..ingat lelaki tak tau ke main matching2 ni..hehe..nak jugak aku tengok blog aku cun, segak, handsome, kacak, ganteng, good looking macam selebriti..haha..perasan lebih aku ni..tentu korang tertanya lagi kenapa aku letak sign..jawapannya, aku letak la sebab aku nak tunjuk kata tu blog aku..haha..asyik2 jawapan yang tak munasabah ja aku bagi kat korang kan..korang kena terima la..haha..jahat bonar aku ni..

okey la konklusinya tu la sedikit sebanyak tentang banner blog aku..apa yang kurang datang dari aku..apa yang baik datang dari ALLAH S.W.T..ok la korang judge la bagaimana ok..blog aku suka hati aku nak buat apa..apa korang kisah..haha.. =D..kan dah kena dengan aku..relax derrr..kalo tak leh nak sabar jugak terjun la laut ke apa ke..sekarang aku ada keja lain nak buat..

Places to go, people to see, things to do...

bye..chalo...





THANKS DAUN KELADI FOR READING :)

0 candidates in class:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
::JUMPA LAGI a.k.a SEE YOU AGAIN::