Lilypie Kids Birthday tickers

Pages

Friday, December 31, 2010

Happy New Year Bloggers!!

Assalamualaikum bloggers


(^______^)
korang maybe dah tau apa yang aku nak tulis untuk entry kali ni kan?? berdasarkan tajuk entry n gambar pada entry aku korang mesti dah tau punya, kalau tanya budak kindergarten pun boleh jawab..haha..

ok sempena hari ni hari last untuk kita mengakhiri hari kita dengan tahun baru marilah kita berdoa beramai-ramai agar hidup kita pada tahun akan datang lebih maju dan bagus serta mendapat keredhaan Allah s.w.t..aku nak tanya korang ni.aku ni dah macam nuffnang punya poll dah..haha..arrrhhh..aku tak kisah korang nak kata apa pun, apa yang aku nak tanya aku tanya korang..ni aku nak tanya..sapa nak jawab bleh angkat tangan.. apa azam tahun baru korang?? haha..soalan budak tadika la derr..biasa la soalan macam ni la yang orang akan tanya bila masuk tahun baru, termasuk la aku orang tu..hehe. (^___________^)..

azam aku untuk tahun baru ni, aku nak hidup aku happy, semua orang sayang kat aku n aku nak aku berjaya dalam hidup..lagi satu aku nak pegi luar negara..haha..korang bagaimana?? kalau nak bagitau aku komen la untuk entry ni..haha..

lagi satu..tahun 2010 ni banyak kenangan untuk aku..ada kenangan pahit dan ada yang manis..memang best la tahun 2010 ni..tahun 2010 ni jugak adalah tahun aku last belajar di sekolah aku tuh..banyak juga kenangan kat aku masa kat sekolah tu.. =D..kawan2 aku semua dah tak boleh jumpa, kalau jumpa pun kadang2 ja..tak macam dlu..wei2 awat cerita jiwang pulak ni..adddeeesss!!!

ok lah for my last words to says is "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." Don't look back!! anythings happened just ignored it, looked forward and make a new constancy for this new year.."HAPPY NEW YEAR 2011"

welcome 2011, goodbye 2010..

semangat new year sebab tu aku masukkan banyak gambar..haha..biasa la aku tak boleh over sikit..kalau over habis la..haha.. =D

THANKS DAUN KELADI FOR READING :)

0 candidates in class:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
::JUMPA LAGI a.k.a SEE YOU AGAIN::