Pages

Sunday, March 27, 2011

Saya SUKA Awak _ _ _!! (^_^)

ASSALAMUALAIKUM ;)

hye bloggers!! saya suka awak semua!! haha..[sebut dengan over]

korang tau apa yang aku nak cite?? cite ni tak de kena mengena dengan yang hidup mahupun yang mati..hehe..aku juga bkn nak bercerita pasal kisah cinta aku..aku skrng ni bercinta ka?? aahhhh!!! malas la aku nak cite pasal cinta ni..haha..korang tau apa yang aku suka?? apa,apa, apa yang aku suka?? jawapan untuk soalan tu ialah aku suka..............................................JERUK TIMUN aka pickles!! eeeewwwwww....haha..mes
ti korang pelik kan
?? nak aku sambungkan sentence entry tu?? NAK!!!!! meh sini aku sambungkan...

"SAYA SUKA AWAK JERUK TIMUN aka PICKLES!!!!" [versi bahasa melayu]

"I LOVE YOU PICKLES aka JERUK TIMUN" [english version]

amacam CUN tak?? ke over?? haha...meh sini aku nak tunjuk muka
jeruk timun yang hansem and comei kat hampa..
mai,mai... :p



comei tak jeruk timun aku?? mesti la kan.. ;D


ADDDOOOOIIIII SEDAP SIOT...YUUUMMMMYYY!!! weh terliur aku tengok..hehe..korang macam mana?? korang nak tau bagaimana nak sedap lagi makan pickles ni?? korang sila la pilih...

  1. pickles + rice
  2. pickles + burger
  3. pickles + mee or bihun goreng
korang pilih yang mana?? aku pilih yg no2 tu pickles + burger..paling bes makan dengan double cheese burger haha..ssssseeeeddddaaappppp sangat2..aku suka..kalo aku mkan burger tu aku tak pernah tinggai jeruk tu..aku sapu abis...haha..

mcm ni la rupa dia.aku suka..kalo hari-hari makan pun aku boleh..

best siot...suka aku...ok la aku chao dulu..

till then,

bye-bye ;)

"SAYA SUKA JERUK TIMUN aka PICKLES"

THANKS DAUN KELADI FOR READING :)

0 candidates in class:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
::JUMPA LAGI a.k.a SEE YOU AGAIN::