Lilypie Kids Birthday tickers

Pages

Wednesday, March 23, 2011

OMG!! SPM result!!!!

Assalamualaikum ;)

hello mamalia :p

lama aku tak meng-update-kan blog aku yang dah usang ni..BERHABUK!! apa sebab aku malas nak meng-update blog ni??? in kerana aku tak ada masa nak buka internet lama la coz beruk a.k.a broadband aku slow, lemb mcm si siput..haha..aku rasa korang pun mengalami keadaan yang sama mcm aku jugak kan?? dahhhh...kita lupakan pasal internet ever beruk yang lambat tu..aku nak ambik alih cerita kat korang pasal spm yang dah berlansung tu..aku nak cite pasal result yang dah keluar..korang yang ambik spm tahun lepas yang sebaya dengan aku ambik tak lagi result pagi tadi??? kalau dah ambik angkat tangan!!! (dengan semangat) :D

tapi,tapi dan tapi sayang aku tak ambik lagi result yang keluar pagi tadi..why?? coz aku tak nak ambik lagi la..haha..tak la aku takut la nak ambik n nak berdepan dengan sume ni..realiti yang cukup menakutkan aku.. :'( tapi...(apa byk tapi la..) kwn aku dah ambik dah result..nak tau siapa?? SSM, ghan, dedaun, marul n yang sewaktu dengannya dah pun g ambik result..diarg dah hilang tahap ketakutan tu..yang aku ni masih tertakut-takut..apa cer...

ok lah sebelum aku nak mengundur diri sebab malas nak menari-narikan jari aku atas keyboard ni aku nak ingatkan kat korang supaya berdoa utk kejayaan aku n aku nak korang support the Red Crescent Disaster Response in Japan..ingat tak pasal tsunami yang separuh meruntuhkan bumi Jepun tu..so kalau korang nak menderma kepada Malaysian Red Crescent Society (MRCS) International Relief Fund dekat Maybank Account No 5144-2210-2657. untuk keterangan atau info lawatilah web RED CRESCENT..thanks a lot..aku hanya nak suruh korang buat amajariah je..jgn salah faham.. :) T.C..sumbangan anda amat dihargai..

TILL THEN

bye-bye n chalo..

(^_^)v

THANKS DAUN KELADI FOR READING :)

0 candidates in class:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
::JUMPA LAGI a.k.a SEE YOU AGAIN::