Lilypie Kids Birthday tickers

Pages

Wednesday, March 9, 2011

LensaSynopsis™

Assalamualaikum ;)

apa khabaq bloggers!! [menunjukkan bahawa aku anak kedah ;)]

bagi entry kali ini aku nak introduce kat korang hasil kerja aku..aku bukan nak menunjuk bukan juga nak action mahupun nak menayang..haha..aku cuma nak perkenalkan je.. =p..hasil kerja yang aku maksudkan ialah gambar-gambar yang telah aku edit..haha rasa dah macam gambargrapher la pulak.. =p perasan je lebih aku ni..hehe..gambar-gambar ni aku edit guna tangan ambil gambar ni pun guna tangan n lagi satu aku ambil gambar pakai hati dan ambil gambar pun pakai hati.. =D..untuk pengetahuan korang aku ambil gambar ni di merata-rata tempat..pendek kata "in this beautiful nature" la..haha..korang nak tengok?? mari kita tengok..JENG-JENG!!

yang ni aku ambik masa aku kat PMP..apa PMP tu?? btw, model dia dari ::SOMETHING SERENADE ME:: (SSM)



yang ni gambar TUMBUHAN JALANAN..jgn pikir tumbuhan jalanan ni tak berguna..tengok la sendiri.. :p




yang ni SSM tgh merenung jauh sbb tttttuuuuuttttt...hehe




ni pun SSM gak..dah tak de model lain dah..hehe..kali ni dgn time will tell..


SSM tgh menyedih..haha..sedih la engkau..haha..

yg ni ala-ala nature pnya gambar..pokok tu satu ja kat PMP siap dengan ada sarang tebuan lagi kat situ,mmg unik..hehe..btoi ka??aku pun tak tau..


for the last photo..gambar aku dgn SSM penulis blog yang tersohor..haha..nak jumpa SSM tak?? sila angkat tangan, hehe.. =p

gambar2 ni ja la yang aku boleh kongsi dengan korang..nanti2 bila ada masa aku add lagi gambar ProjekLensa aka LensaSynopsis ni kat kornag..knp gambar SSM tu bnyk?? coz masa tu aku dengan dia ja..tak de orang lain sbb tu aku ambik gambar dia..takkan aku nak terhegeh-hegeh ambik gambar orang lain kot..ingat-ingat la..haha..ok la jumpa lain di waktu dan masa yang tak sama..hehe.. :p





till then,



BYE-BYE...



THANKS DAUN KELADI FOR READING :)

0 candidates in class:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
::JUMPA LAGI a.k.a SEE YOU AGAIN::