Lilypie Kids Birthday tickers

Pages

Saturday, December 31, 2011

Goodbye 2011.. :'( Hello 2012! :D

Assalamualaikum ;)

me: hello peeps :D

me: need a kisses? :*

peeps: NO!!!!!
me: but why? actually, I want to give it!! nah!

:*
MMMUUUAAAHHH!!!

HAHAHA!! [kan dah kena kiss] :p
okey..okey..maaf yee. saja nak melawak dengan korang..bukan selalu pun.. :) tapi, seriously tak tau knp hari ni HAPPY! sangat2..maybe aku ni awet muda kot? [jawapan mintak lutut!] Gggrrr..

berbalik kepada tajuk entry..sebelum aku tulis panjang lebar, korang mesti dah tau aku nak cerita pasal apa kan? [sambil angkat kening double jerk ^ ^]

"cerita kucing tertelan pil perancang kan?"
issshhh...kau ni! salah la..buat malu kat readers aku ja..dah la naik kat entry aku..dah la pegi jauh-jauh..hmmm >:(

sori-sori..penjawab soalan yang ting-tong..menyibuk ja..dah la jawab pun salah! ok straight to the point, aku nak cerita suka duka aku dalam tahun 2011 ni..[kan esok dah new year!]

sebagai manusia di atas muka bumi ni, kita tak akan lari dari melakukan kesalahan termasuk juga tak akan  lari dari merasa suka dan duka..so, mai sini aku nak kongsi dengan korang:

**aku bukan nak membuka pekung didada sendiri ok..just nak kongsi..korang pun boleh kongsi hanya dengan memberi komen di bawah entry sahaja..ok :)

kita mulakan dengan perkara SUKA dulu..

"tak nak..tak nak..duka dulu!"
"betul3..duka dulu..kalo tak kami balik ja.."

see..masih ada penjawab yang ting-tong..bukan seorang tapi 2 orang..siap dengan gertak aku lagi tu..VIRUS!! VIRUS!!

Ok, demi menghormati mereka aku mula cerita dengan DUKA dulu..

let the sadness things fly away first

  1. aku accident..tapi tak teruk, just kat kaki ja..selamat la kaki aku yang cantik ni tak patah..kalo tak habis..gelap masa depan!! masa tu aku nak pegi sekolah..alih2 memang tak sampai sekolah la..tau sampai mana? tak lain tak bukan sampai hospital.. :p
  2. aku lepasan SPM 2010..masa awal tahun 2011 aku aku duduk rumah sampai bulan 5/2011..and then aku tgk kat FB ramai jugak kawan aku dpt further study [masuk Universiti]..tapi aku..tak dapat..sedih masa tu..lepas apa yang aku apply tak dapat aku dengan berat hatinya masuk la form 6..dah tu yang aku dapat [jgn tanya bnyak2]..aku stdy kat form 6 tu lama gak..approximately, in 3 months jugak kot..tp nasib mnyebelahi aku, aku dapat twrn masuk UiTM dlm bulan 7 mcm tu..apa lg aku trus trima twran tu..[alamak tercerita kt sini pulak..sepatutnya kat ruang SUKA..halal je la..]
  3. my 3rd sisters masuk UTM, Skudai..tinggal aku..hmmm..
  4. my 1st sisters kahwin..26/11/2011..tapi tak pa demi kebahagiaan dia aku sanggup siblings bonding terpisah..manusia mesti kena kawin kan.. :)
  5. aku terpaksa meninggalkan kawan2 form 6 aku..huhuhu..tapi sekarang kalo balik cuti aku selalu jumpa diaorang.. :))
  6. aku terpaksa tinggalkan family aku untuk aku further stdy kat UiTM ni.. :'(
hmmm...apa lg ek?... that's all.. :D


untuk perkara yang SUKA!!! pulak..jeng..jeng..jeng..
  1. aku dapat masuk UiTM..HHHOOORRREEEYYYY!!!! :D and aku dah jadi mahasiswa :)) *wink
  2. aku dapt motor..VVRRROOOMMM...VVVRRRROOOMMMM..walaupun moto biasa ja..bukan moto kapchai ye :p
  3. aku dapat result SPM yg ok..walaupun bukan result yang BOOM VOGUE VADEGAASSSS!! namun takde yang fail..bukan kah ok?
  4. UiTM pilih aku jd pelajar dia.. :)
**hhhmmm...sebenarnya banyak lagi bnda yang suka terjadi sepanjang tahun  2011 ni..tp aku kena cepat so..ni ja yang dapat aku senaraikan..ok la kan? daripada tak ada langsung..


so, dikesempatan ini aku nak mengucapkan HAPPY NEW YEAR to my family-my mom, dad, my lil bro, my anak saudara, my sisters, my bros in law and to all blog readers- especially my followers :)
dan yang lagi besar to all people in the world..again, HAPPY NEW YEAR!!!

remember this;
Life is all about learning from yesterday [2011], living for today, and hoping for tomorrow [2012]. hopefully in this coming 2012 it will bring a lot of happiness, good health, success and blessing from God :)

"HAPPY NEW YEAR-2012"
may God bless, Amin :)



Goodbye 2011, Hello 2012







THANKS DAUN KELADI FOR READING :)

0 candidates in class:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
::JUMPA LAGI a.k.a SEE YOU AGAIN::