Lilypie Kids Birthday tickers

Pages

Sunday, April 29, 2012

PILIHAN KEDUA [poem sebelum ni]


Aku pilihan kedua kamu
Yang selalu mencari cinta kamu
Yang berusaha menjadi tempat dihati kamu
Yang sentiasa mencari peluang bersama kamu

Aku pilihan kedua kamu
Sanggup menggantikan yang terdahulu
Walaupun hatimu masih kosong terhadapku
Masih bisu benak minda kamu menerimaaku

Aku pilihan kedua kamu
Aku pasti kamu belum yakin terhadap aku
Masih ada anggapan kamu aku seorang pendusta cinta
Tapi itu semua salah..aku ikhlas terhadap diri kamu wahai cinta

Aku pilihan kedua kamu
Aku tau penangan aku terhadap kamu tak hebat
Aku pula tak berjaya buat kamu merindui aku
Dan aku tak berhasil jatuhkan cinta kamu untuk aku

Aku pilihan kedua kamu
Sebelum hati kamu mengubah semuanya
Aku mahu kamu cuba cinta aku
Cuba damping hati kamu dengan aku
Aku betul-betul sayang, cinta kamu
Ternyata aku sukar untuk mengubah
pilihan kedua menjadi pilihan pertama
terlalu sukar..

NurLailiMazlan, mon amour

Menjadi pilihan yang kedua memangsusah. Apa yang kita impi terhadap gadis itu amat tipis. Padahal cinta tu ada untuk dia. Yang kita perlu hanya berharap dan berdoa.Moga ada tempat untuk kita di hati dia. Tapi jika kamu sebagai pilihan pertama bagi si dia jangan sesekali musnahkan kelebihan ini.Cuba curahkan seluruh cinta kamu, sayang kamu terhadapnya.Sekali kamu sakiti dia mungkin tiada peluang lagi untuk kamu.Ingat,
HIDUP TIADA CETAKAN KEDUA

THANKS DAUN KELADI FOR READING :)

0 candidates in class:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
::JUMPA LAGI a.k.a SEE YOU AGAIN::