Lilypie Kids Birthday tickers

Pages

Saturday, April 14, 2012

chérie, NURLAILI MAZLAN – je t’aime

Aku dan kamu
Tak dijangka aku akan
Mengenalimu
Menyukaimu
Dan terus mencintaimu

Dan tak dijangka juga
Kamu mahu mengenaliku
Walaupun sebelum ni
Kamu pernah kata padaku
Yang aku pelik, aku pembohong
dan aku hanya lelaki yang manis bicara

Wahai kenanganku
Tak terdetik sikit pun
Aku nak memainkan perasaan mu
Nak melukaimu
Nak mencelakan jiwamu

Wahai cintaku
Aku ikhlas, sangat-sangat ikhlas terhadap
Dirimu, perasaanmu dan cintamu
Aku sanggup menjadi
Penghapus cela dihatimu
Atas luka yang terdahulu, percayalah

Dari raut wajahmu, lirikan suaramu
Aku nampak sedikit keikhlasanmu
Mula membenih terhadapku
Aku syukur namun satu yang ku minta
Cuba menerimaku dalam hatimu

Wahai gadisku
Aku ingin kamu tahu
Yang kamu terlalu suci bagiku
Terlalu istimewa bagiku
Dan terlalu sempurna bagiku
Aku jujur, bukan hanya nak memujimu kosong

Aku pernah menangis, meraung keranamu
Fikiran selalu melayang mengingati mu
Dalam tidur, mimpi, dan setiap detik waktu
Tapi ini bukan sandiwara nak mendapatkan mu

Dan aku juga mahu kamu cuba
menyanyangiku
Menyukaiku
Dan menerimaku
Walaupun payah
Walaupun masih ada igauan-igauan
Orang terdahulu sebelum aku..

Percayalah gadisku, aku ikhlas mencintaimu, menyayangimu

Hope with this poem, you can understand my true feelings towards you – gadisku.

NURLAILI MAZLAN



THANKS DAUN KELADI FOR READING :)

1 candidates in class:

I AM NINI MAIL. said...

perghh farid ni jiwang gitu.

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
::JUMPA LAGI a.k.a SEE YOU AGAIN::