Lilypie Kids Birthday tickers

Pages

Thursday, March 28, 2013

Hati Pecah

Assalamualaikum

hi bloggerism :)

first, aku harap korang semua dalam keadaan yang sangat sihat, aman, makmur, suci dari hadas dan murni. memang dah lama aku tak update blog ni, rasanya dah berbulan-bulan dah. almaklum la aku dah semakin busy.

tapi, sorry kalau tajuk entry dah menunjukkan keadaan yang spoil bagi korang. sebenarnya ada something bad terjadi kat aku. aku cuba elak benda tu, tapi dia jadi jugak. apa aku boleh buat, anak sungai pun berubah ini pulak hati orang kan? aku redha. kalau memanhg dah tertulis macam tu nak buat macam mana. takkan aku nak paksa kot?

aku ingat kata-kata ni:

takkan ada peluag kedua lagi untuk aku jika aku lepaskan.
so, aku pegang kata-kata tu. dan, bila kita hidup ni kita mesti ada kenangan kan? kenangan-kenangan aku still tertacap kemas dalam sketch pad aku. aku sayang semua kenangan tu. aku akan simpan kenangan tu. tapi kalau dia nak, boleh :)

last but not least, aku harap dia dah tak penat dah sebab before ni dia cakap dia penat dengan aku. aku harap dia happy and bahagia dengan orang yang lagi baik dari aku. aku harap orang yang dia bakal kenal dapat jaga dia elok-elok tak macam aku jaga dia. kalau dia deman ke sakit tolong jangan paksa dia makan ubat sebab dia tak suka makan ubat. tapi lebih baik pujuk dia makan ubat, demi kesihatan dia kan? hmm..lagi, AKU SAYANG DIA :)

sorry sayang..



THANKS DAUN KELADI FOR READING :)

1 candidates in class:

Cikgu Aliff said...

eid , sedih rasa nak tergelak ada. . kenapa lepaskan. .
laili , kenapa menangis kalau betul kau yang mintak . .
Ini semua kesilapan. . bukalah mata. . bukalah hati. buang ego. . binalah persefahaman yang baru. . this shouldn't end like this. trust me.

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
::JUMPA LAGI a.k.a SEE YOU AGAIN::