Lilypie Kids Birthday tickers

Pages

Sunday, April 24, 2011

.: my new job :.

ASSALAMUALAIKUM ;)

HELLO BLOGGERS!!!

Bersua kembali setelah sekian lama ::BLog TAnpa DiRIkU:: mendiamkan diri disebabkan oleh penulisnya kurang berminat untuk menulis buat masa ni..tapi sekarang dah okey!! hoooorrrraaaayyyyy!!!!! [terlebih OVER sudah..] terlalu panjang mukadimmah aku mulakan..sori..sori..okeh tanpa berlengah aku nak cerita kat korang yang aku dah ada job baru..JOB APA?? JAWATAN BESAR KE KECIK?? [saja aku BESAR n bold kan tulisan tu sbb aku nak suruh korang berperasan sikit kat situ,haha.. :D]

okey, for your information aku sekarang telah bergelar sebagai writer atau lebih kemelayuan sebagai penulis..PENULIS APA?? aku sebagai penulis buku yang dikeluarkan oleh pihak KEBOBOS sdn.bhd. kalo korang nak tau lebih lanjut lagi tentang KEBOBOS ni korang klik je perkataan KEBOBOS tu..senang je..okeh bagi menghormati KEBOBOS ni aku nak say THANK YOU DAUN KELADI sesangat kt diaorang sebab bagi peluang kat aku untuk berkongsi hasil penulisan aku dengan orang kat MALAYSIA ni..memang COOL habis!!! penulis dia banyak lagi..mcm2 nama ada..lagi, aku sebagai #2 issue punya writer..so, buku yang ada hasil tulisan aku #2 issue ja la..yang #1 issue writer lain..KEBOBOS ni pun ada FB..korang taip je 'KEBOBOS' terus keluar n jgn lupa like..senang je kan??

KEBOBOS ni anak-anak muda yang berasal dari SUNGAI PETANI keluarkan..anak KEDAH siot!!! bagus-bagus..itu pasal aku join diorang..KEBOBOS ni bercita-cita tinggi nak jd mcm PROJEK RABAK yang dah mmg BERKUASA dan FAMOUS dah..tapi aku nak ingatkan KEBOBOS is KEBOBOS and PROJEK RABAK is PROJEK RABAK amacam..COOL kan??? btw, korang support KEBOBOS ni sbb dia AWESOME!!! jom support ramai-ramai!!!

aku chalo dulu..

bye-bye..

^__________^

THANKS DAUN KELADI FOR READING :)

0 candidates in class:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
::JUMPA LAGI a.k.a SEE YOU AGAIN::