Pages

Tuesday, June 15, 2010

::sESejUk AiS KrIm::

GGGGGRRRRRRR.....sgt sejuk hari ni, knp sejuk??? tntu korang nk tau kn??? aku sejuk sbb arini hujan turun dgn gembiranya,disebabkn itulah aku arini berasa amat sejuk sehingga fikiran aku berkata "bgs kalo bleh tidur n smbil bka kipas kuat2"..hehe ^_^..kdng2 hujan ni byk bwa mkna kpd kita tp kadng2 tu byk bwa mslh jugak...tp yg pnting kta kenalah syukur dgn nikmat yg ALLAH berikan kepada kita, mngkin da hikmah disebalik apa yg berlaku..jd kalo nk berasa nikmat tu lbih skit,korang pegi la mndi hujan kt luar rumah tu..rsa mcm bes jgk..tp kena igt jgk bg yg bersekolah tu sekolah dh nk dkt,nnt demam!!! pulak kalo main hujan berlebih-lebihan...so,beringat la sblm kna...btw,hujan byk mmbwa mkna kpd kita iaitu makhluk seluruh alam...
THANKS DAUN KELADI FOR READING :)

0 candidates in class:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
::JUMPA LAGI a.k.a SEE YOU AGAIN::